TRÄNING

Som medlem har du fri tillgång till klubbens planer. Strålkastarna går att tända med timern på klubbstugan (övre plan) eller på sidan av lilla huset (nedre plan). Prioordningen för planerna är tävling, kurs och till sist egen träning. Se planeringen i kalendern.

Om du behöver hjälp med träningen eller vill träffa klubbkompisar bör du dyka upp på någon av de träningstillfällen som klubben arrangerar för medlemmar. Du hittar aktuell info i kalendern och i klubbens FB-grupp. Under vintern arrangeras träningstillfällen i Nykvarns hundhall.

Om du som medlem hjälper till på klubben har du möjlighet att få en egen nyckel till klubbstugan. Det behövs hjälp med att underhålla stugor och planer, samt funktionärer till tävlingar och mentalprov. Om du kan tänka dig hjälpa till så kontaktar du styrelsen på info@gnesta-trosa-bk.se.

TRÄNINGSGRUPPER

AktivitetAnsvarig
AgilityErika Bjureby
PersonspårAnki Lindholm
PersonsökMarita Teräs
RallylydnadLinn Jensen & Nina Linder

Intresserad? Kontakta ansvarig eller mejla info@gnesta-trosa-bk.se.